Haku/ilmoittautuminen

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

Asiakaskokemus menestyksen mahdollistajana

Kasvata ymmärrystäsi finanssialan asiakkaiden pirstaloituvien odotusten vaikutuksesta asiakaskokemuksen johtamiseen

Finanssialalla menestytään erityisesti pitkäjänteisellä digitaalisten palveluiden kehittämisellä, analysoimalla asiakkaiden käyttäytymistä ja panostamalla voittavan asiakaskokemuksen luomiseen.

Asiakaskokemus menestyksen mahdollistajana -seminaarissa perehdytään monikanavaiseen asiakkuuksien hallintaan sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen.  Seminaarissa käsitellään asiakkaiden pirstaloituvia odotuksia sekä digitalisaation vaikutusta asiakaskokemuksen johtamiseen.

Ilmoittaudu  Kysy lisätietoja

Kenelle?

Seminaari on suunnattu finanssialan asiakkuus- ja kehittämistehtävissä toimiville, esimerkiksi asiakas- ja asiakkuuspäälliköille, yksikönpäälliköille, kehittämispäälliköille ja -asiantuntijoille sekä palvelupäälliköt ja -asiantuntijoille.

Sisältö

Seminaari tarjoaa tietoa asiakaskokemuksen tuottamiseen liittyvistä ajankohtaisista aiheista sekä siitä, miten asiat käytännössä finanssitoimijoiden arjessa näyttäytyvät. Seminaarin tavoitteena on tarjota työkaluja keskeisiin rooleihin, joiden tavoitteena on tuottaa finanssialan asiakkaille ylivertaista asiakaskokemusta.

Seminaarin aiheina ovat mm.

  • Asiakaskäyttäytymisen muutos ja digitalisaatio
  • Monikanavainen asiakkuuksien hallinta
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen

Ohjelma

8.45 Aamupala
9.00

Asiakaskäyttäytymisen muutos, digitalisaatio ja kilpailukenttä Suomessa

Jussi Mekkonen, CEO & Member of the Board of Directors, FerratumBank

10.15 Tauko
10.30

Vastuullinen asiantuntijavaikuttaja sosiaalisessa mediassa

  • Verkoston kasvattaminen
  • Vastuullinen toiminta ja sosiaalisen median hyödyntäminen
  • Suljetuista siiloista tiedon jakamistalouteen, finanssialan asiantuntijan muuttuva viestintä suljetuissa ja avoimissa ympäristöissä

Jari Viljemaa, sosiaalisen median päällikkö, LähiTapiola

11.30 Lounas
12.30

Saumaton asiakaskokemus kanavasta riippumatta

  • Multichannelista Omnichanneliin, mikä muuttuu ja miten asiakas hyötyy muutoksesta?

Juha Seppälä, Contact Center Manager, Intrum

13.45 Tauko
14.00

Asiakaskokemuksen mittaaminen ja tulosten hyödyntäminen liiketoiminnan kehittämisessä

Kari Korkiakoski, toimitusjohtaja, Futurelab Finland

15.00 Tauko
15.10

Asiakaskokemuksen johtaminen ja design digitaalisissa kanavissa - Case OP

Tuomas Manninen, Head of Design, OP

15.45 Seminaari päättyy

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta